Subscribe Facebook

Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

Τα παιδιά της αντίκρυσαν τα σουβλερά δόντια των αδέσποτων σκύλων και αυτή τα δόντια της....γραφειοκρατίας!

"Tα παιδιά μου ακούνε την λέξη σκύλος και βάζουν τα κλάμματα". Με αυτά τα λόγια μία αναγνώστρια καταγγέλει το γεγονός ότι η Χαλκίδα έχει γεμίσει αδέσποτα χωρίς κανένας να κάνει κάτι για αυτό. Πιο συγκεκριμένα όπως επισημαίνεται στην καταγγελία, σοβαρό πρόβλημα εντοπίζεται στην περιοχή της πρώην Πειραϊκής Πατραϊκής. "Έτυχε να κάνω βόλτα στο πάρκο τα παιδιά μου και μέσα σε δευτερόλεπτα δέκα σκυλιά ήρθαν καταπάνω μας. Άρχισα να κλαίω και να φωνάζω για βοήθεια. Έζησα τις πιο τρομακτικές στιγμές στην ζωή μου. Έβλεπα τα σκυλιά να...
ορμούν στα παιδιά μου και να μην μπορώ να κάνω τίποτα."
Την κάνουν μπαλάκι οι αρμόδιοι (!;)
Στην φωτογαφία που μας έστειλε, μπορούμε να καταλάβουμε ότι το πρόβλημα είναι μεγάλο, όπως μεγάλη είναι και η ταλαιπωρία προκειμένου οι αρμόδιες αρχές να ενεργήσουν. Η αναγνώστρια επισημαίνει. "Αγαπάω τα ζώα και ποτέ δεν τους έχω κάνει κακό, αλλά κάποιος θα πρέπει να ενδιαφερθεί για τα αδέπσοτα. Επικοινώνησα στην αρχή με την δημοτική αστυνομία. Αν και μου είπαν ότι δεν ήταν αρμοδιότητα τους, μου είπαν ότι θα κάνουν κάτι για αυτό. Δεν έγινε απολύτως τίποτα. Από εκείνη την ημέρα και μετά αρχίζει ο γολγοθάς μου χωρις να μπορώ μέχρι αυτη την στιγμή να βρω άκρη. Τηλεφώνησα και στον Δήμο αλλά δεν μπόρεσα να βρω κάποιον".
Η αναγνώστρια κρούει τον κώδωνα του κινδύνου και επισημαίνει πως σήμερα ήταν τα δικά της παιδιά, αύριο κάποιου άλλου.

[evianews.com]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου